Czy Villa Hoff akceptuje dzieci?
Tak, nasz hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi. Oferujemy plac zabaw, krzesełka do karmienia, łóżeczka turystyczne i menu dziecięce. Dzieci do 3 lat nocują za darmo. Dla większych dzieci możemy dostawić dostawkę.
Czy do Villi Hoff można przyjechać z psem?
Tak, akceptujemy psy w domkach. Tam mogą swobodnie korzystać z dużej przestrzeni i korzystać z morskiego powietrza. Obowiązuje opłata za pupila.
Jak daleko jest Villa Hoff od plaży?
Zaledwie 100 metrów – hotel położony jest tuż przy zejściu na plażę w Trzęsaczu.
Czy hotel posiada strefę SPA i basen?
Tak, Villa Hoff oferuje wewnętrzny basen, jacuzzi, saunę mokrą i suchą oraz zabiegi spa. Jako jeden z nielicznych obiektów w tej części Pomorza oferuje wszystkie usługi przez cały rok.
Czy Villa Hoff to dobry wybór na romantyczny wyjazd?
Zdecydowanie tak. Oferujemy pakiety romantyczne, kolacje przy świecach oraz apartamenty z balkonem i domki z tarasem otoczonym tujami dla większej intymności.
Czy można zarezerwować pakiet pobytowy z wyżywieniem?
Tak, oczywiście. Oferujemy pakiety ze śniadaniem i obiadokolacją. W ofercie dostępne są również pakiety tematyczne (romantyczne, spa, weekendowe). Oprócz tego nasza restauracja a'la carte otwarta jest przez cały rok, a aktualne menu dostępne jest na stronie.
Czy mogę zarezerwować pokój online?
Tak. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio przez naszą stronę internetową, mailowo i telefonicznie.
Jakie typy pokoi oferuje Villa Hoff?
W części hotelowej oferujemy pokoje standardowe, superior, rodzinne oraz apartamenty z balkonem. Na terenie resortu posiadamy również 23 nowoczesne domki, idealne dla rodzin lub grup przyjaciół.
Czy dostępne są pokoje rodzinne?
Tak, posiadamy pokoje rodzinne oraz możliwość dostawki lub łóżeczka dziecięcego.
Czy pokoje mają balkon lub taras?
Wybrane pokoje, apartamenty i domki posiadają balkon lub taras
Czy śniadanie jest wliczone w cenę pobytu?
Tak, śniadanie w formie bufetu jest wliczone w cenę większości pakietów. Jeżeli nie chcesz korzystać ze śniadania - nie ma problemu. Zgłoś swoją prośbę podczas składania rezerwacji.
Czy hotel oferuje obiadokolacje lub wyżywienie całodzienne?
Tak, oferujemy obiadokolacje oraz specjalne pakiety z pełnym wyżywieniem – dostępne przy rezerwacji bezpośredniej.
Czy dostępne jest menu dla dzieci i osób z dietami specjalnymi?
Tak. Oferujemy menu dziecięce oraz możliwość przygotowania dań bezglutenowych, wegetariańskich lub dietetycznych po wcześniejszym zgłoszeniu.
Jak daleko jest hotel od plaży?
Villa Hoff znajduje się około 100 metrów od zejścia na plażę w Trzęsaczu – spacer zajmuje dokładnie 2 minuty.
Czy hotel ma parking?
Tak, oferujemy prywatny parking dla gości. W niektórych miesiącach obowiązuje opłata.
Czy hotel jest dobrze skomunikowany?
Tak, Trzęsacz ma połączenia autobusowe i kolejkę wąskotorową. Najbliższe większe miasto to Gryfice (ok. 25 km).
Czy Villa Hoff posiada strefę SPA?
Tak, oferujemy rozbudowaną strefę SPA z sauną, jacuzzi, basenem wewnętrznym i szeroką ofertą zabiegów na ciało i twarz.
Czy basen jest dostępny cały rok?
Tak, basen jest kryty i czynny przez cały rok.
Czy oferujecie masaże?
Tak, dostępne są masaże klasyczne, relaksacyjne, gorącymi kamieniami i inne – rezerwacja zalecana z wyprzedzeniem.
Czy hotel jest przyjazny dzieciom?
Tak. Oferujemy udogodnienia dla rodzin z dziećmi, w tym plac zabaw, menu dziecięce, łóżeczka i animacje sezonowe.
Czy dostępne są atrakcje dla dzieci?
W sezonie letnim i podczas specjalnych okazji jak np. Święta Bożego Narodzenia organizujemy animacje. W hotelu dostępny jest także kącik zabaw i zewnętrzny plac zabaw.
Czy mogę przyjechać z psem?
Tak, akceptujemy psy w domkach. Obowiązuje opłata dodatkowa.
Czy są ograniczenia dotyczące wielkości psa?
Akceptujemy małe i średnie psy do 20 kg. Duże psy – po indywidualnym uzgodnieniu.
Czy w hotelu jest Wi-Fi?
Tak, bezpłatne Wi-Fi jest dostępne we wszystkich pokojach, domkach i przestrzeniach wspólnych.
Czy hotel posiada windę?
Tak, budynek posiada windę.
Czy oferujecie pakiety specjalne (romantyczne, spa, świąteczne)?
Tak, przygotowaliśmy sezonowe i tematyczne pakiety. Szczegóły dostępne są na stronie w zakładce „Oferty i Pakiety”.
Czy można bezpłatnie anulować rezerwację?
Warunki anulacji zależą od wybranego pakietu. Najlepiej sprawdzić je w czasie rezerwacji lub skontaktować się z recepcją.
Czy wymagany jest zadatek?
To zależy od wybranego pakietu. Można ustalić indywidualne warunki podczas kontaktu z recepcją.
W jakich godzinach działa recepcja?
Recepcja czynna jest codziennie od 8:00 do 22:00.
Jak się z Wami skontaktować?
e-mail: info@villahoff.pl
telefon: +48 91 387 55 00
www.villahoff.pl