Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz
Tło bannera

Poradnik dla Gości Villi Hoff

Zebraliśmy odpowiedzi na Twoje pytania
05 Aug.25
06 Aug.25
  1. Homepage
  2. Villa Hoff & Resort by Villa Hoff
  3. Poradnik Gości Villi Hoff

Najczęściej zadawane pytania – Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz

Czy Villa Hoff akceptuje dzieci?

Tak, nasz hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi. Oferujemy plac zabaw, krzesełka do karmienia, łóżeczka turystyczne i menu dziecięce. Dzieci do 3 lat nocują za darmo. Dla większych dzieci możemy dostawić dostawkę.

Czy do Villi Hoff można przyjechać z psem?
Tak, akceptujemy psy w domkach. Tam mogą swobodnie korzystać z dużej przestrzeni i korzystać z morskiego powietrza. Obowiązuje opłata za pupila.

Jak daleko jest Villa Hoff od plaży?
Zaledwie 100 metrów – hotel położony jest tuż przy zejściu na plażę w Trzęsaczu. 

Czy hotel posiada strefę SPA i basen?
Tak, Villa Hoff oferuje wewnętrzny basen, jacuzzi, saunę mokrą i suchą oraz zabiegi spa. Jako jeden z nielicznych obiektów w tej części Pomorza oferuje wszystkie usługi przez cały rok.

Czy Villa Hoff to dobry wybór na romantyczny wyjazd?
Zdecydowanie tak. Oferujemy pakiety romantyczne, kolacje przy świecach oraz apartamenty z balkonem i domki z tarasem otoczonym tujami dla większej intymności.

Czy można zarezerwować pakiet pobytowy z wyżywieniem?
Tak, oczywiście. Oferujemy pakiety ze śniadaniem i obiadokolacją. W ofercie dostępne są również pakiety tematyczne (romantyczne, spa, weekendowe). Oprócz tego nasza restauracja a'la carte otwarta jest przez cały rok, a aktualne menu dostępne jest na stronie.

 


Rezerwacje i pokoje

Czy mogę zarezerwować pokój online?
Tak. Rezerwacji można dokonać bezpośrednio przez naszą stronę internetową, mailowo i telefonicznie.

Jakie typy pokoi oferuje Villa Hoff?
W części hotelowej oferujemy pokoje standardowe, superior, rodzinne oraz apartamenty z balkonem. Na terenie resortu posiadamy również 23 nowoczesne domki, idealne dla rodzin lub grup przyjaciół.

Czy dostępne są pokoje rodzinne?
Tak, posiadamy pokoje rodzinne oraz możliwość dostawki lub łóżeczka dziecięcego.

Czy pokoje mają balkon lub taras?
Wybrane pokoje, apartamenty i domki posiadają balkon lub taras


Wyżywienie

Czy śniadanie jest wliczone w cenę pobytu?
Tak, śniadanie w formie bufetu jest wliczone w cenę większości pakietów. Jeżeli nie chcesz korzystać ze śniadania - nie ma problemu. Zgłoś swoją prośbę podczas składania rezerwacji. 

Czy hotel oferuje obiadokolacje lub wyżywienie całodzienne?
Tak, oferujemy obiadokolacje oraz specjalne pakiety z pełnym wyżywieniem – dostępne przy rezerwacji bezpośredniej.

Czy dostępne jest menu dla dzieci i osób z dietami specjalnymi?
Tak. Oferujemy menu dziecięce oraz możliwość przygotowania dań bezglutenowych, wegetariańskich lub dietetycznych po wcześniejszym zgłoszeniu.


Lokalizacja i dojazd

Jak daleko jest hotel od plaży?
Villa Hoff znajduje się około 100 metrów od zejścia na plażę w Trzęsaczu – spacer zajmuje dokładnie 2 minuty.

Czy hotel ma parking?
Tak, oferujemy prywatny parking dla gości. W niektórych miesiącach obowiązuje opłata.

Czy hotel jest dobrze skomunikowany?
Tak, Trzęsacz ma połączenia autobusowe i kolejkę wąskotorową. Najbliższe większe miasto to Gryfice (ok. 25 km).


SPA i rekreacja

Czy Villa Hoff posiada strefę SPA?
Tak, oferujemy rozbudowaną strefę SPA z sauną, jacuzzi, basenem wewnętrznym i szeroką ofertą zabiegów na ciało i twarz.

Czy basen jest dostępny cały rok?
Tak, basen jest kryty i czynny przez cały rok.

Czy oferujecie masaże?
Tak, dostępne są masaże klasyczne, relaksacyjne, gorącymi kamieniami i inne – rezerwacja zalecana z wyprzedzeniem.


Rodziny i dzieci

Czy hotel jest przyjazny dzieciom?
Tak. Oferujemy udogodnienia dla rodzin z dziećmi, w tym plac zabaw, menu dziecięce, łóżeczka i animacje sezonowe.

Czy dostępne są atrakcje dla dzieci?
W sezonie letnim i podczas specjalnych okazji jak np. Święta Bożego Narodzenia organizujemy animacje. W hotelu dostępny jest także kącik zabaw i zewnętrzny plac zabaw.


Zwierzęta

Czy mogę przyjechać z psem?
Tak, akceptujemy psy w domkach. Obowiązuje opłata dodatkowa.

Czy są ograniczenia dotyczące wielkości psa?
Akceptujemy małe i średnie psy do 20 kg. Duże psy – po indywidualnym uzgodnieniu.


Udogodnienia i usługi dodatkowe

Czy w hotelu jest Wi-Fi?
Tak, bezpłatne Wi-Fi jest dostępne we wszystkich pokojach, domkach i przestrzeniach wspólnych.

Czy hotel posiada windę?
Tak, budynek posiada windę.

Czy oferujecie pakiety specjalne (romantyczne, spa, świąteczne)?
Tak, przygotowaliśmy sezonowe i tematyczne pakiety. Szczegóły dostępne są na stronie w zakładce „Oferty i Pakiety”.


Warunki rezerwacji

Czy można bezpłatnie anulować rezerwację?
Warunki anulacji zależą od wybranego pakietu. Najlepiej sprawdzić je w czasie rezerwacji lub skontaktować się z recepcją.

Czy wymagany jest zadatek?
To zależy od wybranego pakietu. Można ustalić indywidualne warunki podczas kontaktu z recepcją.


Kontakt i godziny

W jakich godzinach działa recepcja?
Recepcja czynna jest codziennie od 8:00 do 22:00.

Jak się z Wami skontaktować?
e-mail: info@villahoff.pl
telefon: +48 91 387 55 00
www.villahoff.pl

Newsletter Newsletter abonnieren

Mit unseren Newslettern erhalten Sie genau die News und die neuesten Angebote unseres Hotels. 

Abonnieren Sie den Newsletter schon jetzt und freuen Sie sich auf den Rabatt in Höhe von 5 % auf Ihren ersten Aufenthalt!

Instagram @villahoff

Um hochwertige Dienstleistungen anzubieten, verwendet der Service Cookies, die im Speicher des Browsers gespeichert sind. Ausführliche Informationen über den Zweck ihrer Verwendung, einschließlich der Verarbeitung von Benutzeraktivitätsdaten und der Personalisierung von Werbung, sowie die Möglichkeit, Cookie-Einstellungen zu ändern, finden Sie in der Datenschutzrichtlinie.
Durch Klicken auf ALLE AKZEPTIEREN stimmen Sie der Nutzung von Technologien wie Cookies und der Verarbeitung Ihrer personenbezogenen Daten durch Villa Hoff Karapuda Karapuda Sp. J., ul. Słoneczna 3, 72-344, Trzęsacz, die im Internet gesammelt werden, wie z. B. IP-Adressen und Cookie-Identifikatoren, zu Analyse- und Marketingzwecken zu (einschließlich automatisierter Anzeigenausrichtung, Messung ihrer Wirksamkeit und Verarbeitung von Benutzerdaten zu Analysezwecken). Änderungen der Cookie-Einstellungen und detaillierte Zustimmungspräferenzen können Sie in den Einstellungen vornehmen.

Datenschutzeinstellungen verwalten
Notwendige Cookies

Cookies, die für den Betrieb der auf der Website verfügbaren Dienste erforderlich sind und das Durchsuchen von Angeboten oder das Buchen von Reservierungen ermöglichen, unterstützen Sicherheitsmechanismen wie die Authentifizierung von Benutzern und die Erkennung von Missbrauch. Diese Dateien sind für das ordnungsgemäße Funktionieren der Website erforderlich. Sie benötigen Ihre Zustimmung nicht.

Analytische Cookies

Cookies, die es ermöglichen, Informationen über die Nutzung der Website durch den Benutzer zu sammeln, um deren Betrieb zu optimieren und an die Erwartungen des Benutzers anzupassen. Durch die Zustimmung zu diesen Cookies stimmen Sie der Verarbeitung von Daten über Ihre Aktivitäten auf der Website zu Analysezwecken zu.

Marketing-Cookies

Cookies, die es ermöglichen, dem Benutzer Marketinginhalte entsprechend seinen Präferenzen anzuzeigen und ihn über Marketingangebote zu informieren, die seinen Interessen entsprechen, einschließlich Informationen über die Aktivitäten des Benutzers, Produkte und Dienstleistungen des Website-Administrators und Drittanbieter. Die Zustimmung zu diesen Cookies bedeutet, dass Ihre Daten zur Personalisierung von Werbung und zur Analyse der Wirksamkeit unserer Werbekampagnen verwendet werden können.

Ihre Einstellungen wurden noch nicht gespeichert