Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz

Wartość obsługi hotelowej – jak osiągnąć najwyższy poziom? Wróć do listy

Wartość obsługi hotelowej – jak osiągnąć najwyższy poziom?
18 mar 2021

Nie jest tajemnicą, że realia dzisiejszego rynku nie pozostawiają przestrzeni na bylejakość. Konkurujące ze sobą obiekty prześcigają się w zapewnianiu klientom kolejnych udogodnień, a kto nie stosuje się do tych reguł, w zasadzie momentalnie traci szansę na ugruntowanie mocnej pozycji w branży. Jednym z kluczowych obszarów wspomnianej walki o klienta jest kwestia obsługi hotelowej. Czym powinna się charakteryzować i w jaki sposób może przełożyć się ona na sukces właściciela obiektu? Tego dowiecie się z poniższego tekstu. Serdecznie zapraszamy do lektury.  

Nowoczesna wizytówka obiektu

Jeśli zadamy sobie pytanie, na co zwracamy szczególną uwagę podczas pobytu w różnego rodzaju ośrodkach wypoczynkowych, to właśnie obsługa – obok dostępnej infrastruktury czy lokalizacji – będzie prawdopodobnie jednym z głównych kryteriów, jakie weźmiemy pod uwagę podczas oceny. Nic dziwnego, ponieważ to właśnie ten aspekt stał się w dzisiejszych czasach swoistą wizytówką poszczególnych obiektów i to dzięki niemu można wyróżnić się na tle konkurencji

Jaka w takim razie powinna być idealna obsługa hotelowa? Przede wszystkim profesjonalnapomocna oraz uprzejma. Odpowiednie nastawienie pracowników względem gości hotelowych jest tym, co wpływa na zadowolenie klientów ze świadczonych usług i zwiększa szansę, że w przyszłości zdecydują się oni odwiedzić dany obiekt ponownie

Jeżeli spotkamy się w takiej sytuacji z osobą, która jest życzliwa, z uśmiechem odpowiada na nasze pytania i chętnie pomaga rozwiązać potencjalny problem, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że pozytywne wrażenie zostanie w nas jeszcze na długo po zakończeniu tego kontaktu. 

Ważne jest również to, aby pamiętać, że opisane powyżej zasady dotyczą wszystkich członków personelu i od tej reguły nie powinno się stosować żadnych wyjątków. Odpowiednie nastawienie względem gości będzie bowiem tak samo istotne zarówno w przypadku pracowników recepcji, ekipy sprzątającej czy zespołu restauracyjnego, dlatego tak ważne jest to, aby każdy z członków zespołu wyznawał tożsame wartości w tej kwestii.

Cechy obsługi na najwyższym poziomie

Jakie inne cechy wpływają na wysoką jakość profesjonalnie funkcjonującej obsługi? Między innymi umiejętność radzenia sobie z problemami. Choć te stosunkowo często powtarzają się w podobnej formie, to jednak każdy pracownik powinien potrafić dostosowywać odpowiednie rozwiązania do konkretnych okoliczności i skutecznie pokonywać pojawiające się na drodze trudności.

Nie można także zapominać o sumienności w wykonywaniu obowiązków oraz indywidualnym traktowaniu klientów, ponieważ każdy gość doceni sytuację, w której pracownik obiektu osobiście zaangażuje się w sprawę, udzieli spersonalizowanej odpowiedzi czy pomoże rozwiązać ewentualny kłopot.

Te wszystkie działania są niezwykle istotne, ponieważ to właśnie interakcje oraz bezpośredni kontakt z obsługą stanowią element, przez który klienci zapamiętują konkretne obiekty. A nie jest przecież tajemnicą, że w dzisiejszych czasach opinie oraz rekomendacje stały się kluczowym kryterium wyboru dla bardzo wielu z nas i stanowią tak naprawdę wartość, której nie można nie doceniać. 

Villa Hoff – stawiamy na jakość

Zapraszając Państwa do Villa Hoff w Trzęsaczu gwarantujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby zatrudniana przez nas obsługa świadczyła usługi na najwyższym możliwym poziomie. Nasz profesjonalny zespół pracowników charakteryzuje się nie tylko życzliwością, ale i kulturą oraz chęcią niesienia pomocy. Serdecznie zapraszamy zatem w nasze gościnne progi i zrobimy, co w naszej mocy, aby pobyt w Villa Hoff był wyjątkowo udany, a Państwo opuszczali nasz obiekt zadowoleni oraz w pełni usatysfakcjonowani

Newsletter Zapisz się

Bądź na bieżąco z nowościami i ofertami hotelu
oraz otrzymaj 5% zniżki na pierwszy pobyt!

Instagram @villahoff

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania oraz możliwość zmian ustawień plików cookies znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając AKCEPTUJĘ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Villa Hoff Karapuda Karapuda Sp. J., ul. Słoneczna 3, 72-344, Trzęsacz Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności). Zmiany ustawień plików cookies możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Pliki cookies niezbędne do funkcjonowania strony

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert, dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa m.in: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć.

Pliki cookies analityczne

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania, oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika,

Pliki cookies marketingowe

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji, oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane