Villa Hoff Wellness & SPA, Trzęsacz

Wartość obsługi hotelowej – jak osiągnąć najwyższy poziom? Wróć do listy

Wartość obsługi hotelowej – jak osiągnąć najwyższy poziom?
18 mar 2021

Nie jest tajemnicą, że realia dzisiejszego rynku nie pozostawiają przestrzeni na bylejakość. Konkurujące ze sobą obiekty prześcigają się w zapewnianiu klientom kolejnych udogodnień, a kto nie stosuje się do tych reguł, w zasadzie momentalnie traci szansę na ugruntowanie mocnej pozycji w branży. Jednym z kluczowych obszarów wspomnianej walki o klienta jest kwestia obsługi hotelowej. Czym powinna się charakteryzować i w jaki sposób może przełożyć się ona na sukces właściciela obiektu? Tego dowiecie się z poniższego tekstu. Serdecznie zapraszamy do lektury.  

Nowoczesna wizytówka obiektu

Jeśli zadamy sobie pytanie, na co zwracamy szczególną uwagę podczas pobytu w różnego rodzaju ośrodkach wypoczynkowych, to właśnie obsługa – obok dostępnej infrastruktury czy lokalizacji – będzie prawdopodobnie jednym z głównych kryteriów, jakie weźmiemy pod uwagę podczas oceny. Nic dziwnego, ponieważ to właśnie ten aspekt stał się w dzisiejszych czasach swoistą wizytówką poszczególnych obiektów i to dzięki niemu można wyróżnić się na tle konkurencji

Jaka w takim razie powinna być idealna obsługa hotelowa? Przede wszystkim profesjonalnapomocna oraz uprzejma. Odpowiednie nastawienie pracowników względem gości hotelowych jest tym, co wpływa na zadowolenie klientów ze świadczonych usług i zwiększa szansę, że w przyszłości zdecydują się oni odwiedzić dany obiekt ponownie

Jeżeli spotkamy się w takiej sytuacji z osobą, która jest życzliwa, z uśmiechem odpowiada na nasze pytania i chętnie pomaga rozwiązać potencjalny problem, to istnieje bardzo duże prawdopodobieństwo, że pozytywne wrażenie zostanie w nas jeszcze na długo po zakończeniu tego kontaktu. 

Ważne jest również to, aby pamiętać, że opisane powyżej zasady dotyczą wszystkich członków personelu i od tej reguły nie powinno się stosować żadnych wyjątków. Odpowiednie nastawienie względem gości będzie bowiem tak samo istotne zarówno w przypadku pracowników recepcji, ekipy sprzątającej czy zespołu restauracyjnego, dlatego tak ważne jest to, aby każdy z członków zespołu wyznawał tożsame wartości w tej kwestii.

Cechy obsługi na najwyższym poziomie

Jakie inne cechy wpływają na wysoką jakość profesjonalnie funkcjonującej obsługi? Między innymi umiejętność radzenia sobie z problemami. Choć te stosunkowo często powtarzają się w podobnej formie, to jednak każdy pracownik powinien potrafić dostosowywać odpowiednie rozwiązania do konkretnych okoliczności i skutecznie pokonywać pojawiające się na drodze trudności.

Nie można także zapominać o sumienności w wykonywaniu obowiązków oraz indywidualnym traktowaniu klientów, ponieważ każdy gość doceni sytuację, w której pracownik obiektu osobiście zaangażuje się w sprawę, udzieli spersonalizowanej odpowiedzi czy pomoże rozwiązać ewentualny kłopot.

Te wszystkie działania są niezwykle istotne, ponieważ to właśnie interakcje oraz bezpośredni kontakt z obsługą stanowią element, przez który klienci zapamiętują konkretne obiekty. A nie jest przecież tajemnicą, że w dzisiejszych czasach opinie oraz rekomendacje stały się kluczowym kryterium wyboru dla bardzo wielu z nas i stanowią tak naprawdę wartość, której nie można nie doceniać. 

Villa Hoff – stawiamy na jakość

Zapraszając Państwa do Villa Hoff w Trzęsaczu gwarantujemy, że dokładamy wszelkich starań, aby zatrudniana przez nas obsługa świadczyła usługi na najwyższym możliwym poziomie. Nasz profesjonalny zespół pracowników charakteryzuje się nie tylko życzliwością, ale i kulturą oraz chęcią niesienia pomocy. Serdecznie zapraszamy zatem w nasze gościnne progi i zrobimy, co w naszej mocy, aby pobyt w Villa Hoff był wyjątkowo udany, a Państwo opuszczali nasz obiekt zadowoleni oraz w pełni usatysfakcjonowani

Newsletter Zapisz się

Bądź na bieżąco z nowościami i ofertami hotelu
oraz otrzymaj 5% zniżki na pierwszy pobyt!

Instagram @villahoff

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez Villa Hoff Karapuda Karapuda Sp. J., ul. Słoneczna 3, 72-344, Trzęsacz , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane